Solid policy

Nyligen var jag på plats när ett elektriskt ställdon gick sönder i en fabrik. Jag var där på studiebesök för jag ville se hur en viss del av produktionen av en viss produkt som jag själv arbetar med går till. Man kan säga att fabrikens otur blev min lycka för jag hade aldrig fått uppleva hur det går till när ett verkligt proffsföretag rycker ut och hjälper till med perfekta lösningar i krissituationer ute i industrierna om detta elektriska ställdon inte hade kraschat just när jag var där.

Allt fixat inom loppet av en timme

Man ringde upp ett företag som heter Erichs Armatur, kolla gärna in erichsarmatur.se, och de levererade och installerade ett nytt elektriskt ställdon inom loppet av en timme och dessutom så kontrollerade de alla fabrikens övriga elektriska ställdon när de ändå var där.

Vissa företag överträffar varenda förväntning man kan tänkas ha och när man stöter på sådana företag så lägger man dem på minnet. Jag kommer aldrig glömma hur proffsiga de var på Erichs Armatur, det är ett som är säkert.

Service är allt

Annars är det i regel den motsatta upplevelsen man får leva med – att företag är slöa, inkompetenta och tar häftiga överpriser och ingenting gör en så frustrerad som just sånt. På Erichs Armatur har man uppenbarligen arbetat fram en mycket solid policy och jag är säker på att de tjänar storkovan på det, för någon som får sådan service byter aldrig, även om kostnaden kanske är något högre (vilket jag inte vet om det ens var).